top of page

של מי המתנה הזאת? פרסונליזציה היא שם המשחק

היי, זה עידן, 

בעלים משותף של קבוצת פרסום 10,

המייל הזה מגיע לרוב למנהלים בתחום הרווחה, הרכש, השיווק ועוד. אני מקווה שהסבלנות שאתם משקיעים בקריאה שלו, זורקת לכם רעיונות ואולי מאירה כמה נקודות שקצת ככה התכסו באבק השוחק של העבודה היומיומית בארגון. אם כן אשמח אם תחלקו איתי ותיכתבו לי בחזרה במייל הר"מ.

אתם ואנחנו עוסקים כל השנה במלאכה הקשה ביותר כלפי לקוחות הפנים של הפירמה - יחס חם.

את היחס החם הזה קשה להגדיר. אין אפשרות לכמת אותו בכסף, זמן או כל אלמנט מדיד אחר כמו גודל, משקל, חדש / ישן וכו'.

ולמה זה? כי כל ארגון, עסק, מפעל, חברה, פירמה ומה לא - שונים אחד מהשני באופן מהותי.

זה תבשיל המכיל, סוגי תפקידים, תחום התעסקות, כמות עובדים, הנהלה, עובדים ומה לא שנקרא:

תרבות ארגונית.

כיום, שכל ארגון מפתח שפה וחוקיות פנימית משלו, לא יתכן, הגיונית, שכל אינדיבידואל הלוקח חלק בארגון (להלן העובד) יקבל את אותו שי לחג או רחמנא ליצלן תו.

(לגבי הבחירה בין תווים למתנות חכו למייל הבא)

אז מה אני מציע? להתקדם. 

למי מכם שכבר מכיר את הפתרון הזה, נסו לנקות את הציניות.

לפרסונליזציה של רכישת מתנות רזולוציות רבות.

בחירה מרשימת מתנות נתונה

אתר בחירת מתנות מרשימה

אתר + מתנות מרשימה + יכולת לשדרג בתוספת תשלום

אתר + מתנות מרשימה + יכולת לשדרג בתוספת תשלום + לרכוש מתנות נוספות לקרובים

להמשיך?


כשאני מציע ללקוח לעבור לפתרון פרסונלי לעובדים שלו לרוב הוא מנסה למכור לי את פתרון התו, אבל הפתרון הזה הוא לא רק מנוגד להתפתחות של התרבות הארגונית החדשה כיום, אלא הוא, לדעתי, אנטי-סוציאלי, כי לפי המידע שיש לנו, תן-קניה לרוב לא מנוצל על ידי זה שהיה אמור לקבל את ההטבה או כמו שאנחנו קוראים לזה הקשר בין תו-קניה ל...גבינה לבנה.

אני, מבקש מכל מי שמרגיש או מרגישה צורך לחדש, להתאים או לרענן את אופרצית המתנות לחגים שלו, לכתוב לי כאן למייל או להרים טלפון, אשמח לשוחח אתכם ולראות איך אנחנו יכולים להיות חלק מהפתרון.

5 צפיות
bottom of page