top of page

מיתוג עסקי ומתנות מהשמיים. תאמינו שיש כאן קשר

שלום כאן עידן, מקבוצת פרסום 10

ראשית רציתי להגיד תודה לכל המנויים והלקוחות שלנו על התגובות החמות. תודה רבה!

תנועת עובדים בין ארגונים וחברות היא דבר טבעי והסיבות למעבר והחלפות משרה הן רבות, אבל אם יש משהו שאני שומע מהמון אנשי ה-HR שאני בקשר איתם, היא הצורך לדאוג ל"מיתוג מעביד" טוב.

הבאז החדש - ישן סביב מיתוג מעסיק, הוא היום בראש מעייניהם גם של הבוסים הגדולים, שרוצים להיות אבן שואבת לעובדים טובים ולא לרדוף אחריהם פעם אחר פעם.

לעסק ממותג, עלויות הגיוס גם יותר נמוכות ועלויות ההכשרה נמוכות יותר, ככה חוסכים כסף והמון זמן.

ואיך אתם בקבוצת פרסום 10 קשורים לזה? אה...אנחנו בסכימה הזו נמצאים בתפקיד השמן בין הגלגלים.

מה זאת אומרת? מגוון הכלים שאנחנו כ-one stop shop מעניקים לכם בתוספת ניסיון ושקט תעשייתי / לוגיסטי, פתרון טוב להמון סיטואציות, למשל:

מתנות לעובד מצטיין עם שם העובד

חלוקת מתנות לפי בחירה לאירוע חברה

מתנות לידה, גיוס, כיתה א' ועוד ועוד ועוד

הדברים הקטנים האלו, היחס האישי והמחשבה על כל פרט, עוזרים לכם לשמור על קצב עם ארגונים גדולים ומשוכללים ו/או עם כמות גדולה של עובדים. המערכות והטכנולוגיות שפיתחנו, עובדות בשבילכם.

ותאמינו לי שעובדים מעריכים.

הם גם משווים ומספרים סיפורים זה לזה ולעובדים אחרים מחוץ לארגון ובדיוק כך נוצר מיתוג מעסיק חיובי.

כי בסוף החודש התלוש נכנס למייל והכסף לבנק, אבל תשומת לב בכל צורה פיזית היא משהו שזוכרים.

אז חשוב להישאר טיפה לפני העדר, להיעזר בלוחות שנה מיוחדים שיעזרו לכם לתכנן מראש חגים ומועדים (תשאלו אותי על זה), להתעדכן בחידושים, להעיז ולחשוף את העובדים בפני מוצרים וחוויות חדשות וכמובן לא להיכנע לפתרונות מכלילים ומשטחים כמו תווי קניה, מתנה אחידה או שוברים שמאוד מאוד מגבילים.

וכמובן, אנחנו פה כדי לעזור לבחור בין מעל 8,000 מוצרים בפלטפורמה ולעזור לתווך בין על מיני מהמורות בדרך, לתת לכם שירות.

רוצים לדעת עוד, להישאר בתמונה ולקבל עוד מילים, תרשמו.

רוצים לכתוב לי מה חשבתם ולשתף במחשבות שלכם? אני אשמח מאוד.

שלכם, עידן

114 צפיות
bottom of page