top of page

הקשר בין תו-קניה ל...גבינה לבנה.

היי, זה עידן,

מקבוצת פרסום 10,

אני חושב שיצא לי או לרותם אחי, איש המכירות הכי ותיק שלנו, לדבר עם מאות חברות במשק הישראלי, מכל תחום עיסוק, גודל, צורה ותרבות ארגונית.

הרבה מהשיחות הללו, קורות סביב חגים גדולים וחשובים, בהם התקציבים הם בלתי נתפסים והכל בשביל העובדים.

ואם יש תשובה שפעם אחרי פעם, שנה אחרי שנה, קשה לנו להבין זו התשובה: "אין צורך. אני מחלקת לכולם תווים."

ואנחנו חושבים לעצמנו: באמת? אתם בטוחים שאתם עושים את זה בשביל העובדים?

עכשיו בואו נשים את הדברים על השולחן. כשאתם רוכשים מתנות לעובדים, קבוצת פרסום 10 מרוויחה יותר.

זהו. תקראו. זה נכתב בלב שלם.

ולא רק בגלל שהצד השני של המשוואה הזו היא, כשאתם נותנים אפשרות לבחירת מתנות לעובדים שלכם הם מרוויחים יותר (וגם אתם בסופו של דבר).

אנחנו בדקנו ואם גם אתם תבדקו, תגלו שברגע שעובד מקבל תו, למעשה המתנה שלו מופקעת.

המתנה המופקעת, הופכת לקניות בסופר במקרה הרע ובמקרה הטוב למשהו לכל המשפחה.

ועכשיו בוא נחזור אליכם, אתם שבאמת עושים ימים כלילות לרווחת העובדים.

נסו להסביר לי למה להמשיך את עצימת העיניים? אולי בגלל החשש מכאב ראש?

אז תנו לי לשים עוד משהו כאן על השולחן שפתחנו.

מערכת משומנת שעשתה עשרות פעולות דומות אמורה, לכל הפחות להוריד לכם את כאב הראש של חלוקת מתנות לגמרי ולכל היותר, לגרום למערכת להעריך יותר את היוזמה והתעוזה שלכם.

אז צאו ועשו שופינג למערכת המתאימה ביותר לאופרציה שלכם. תרכיבו יחד עם מנהל תיקי הלקוחות שלכם פתרון המתאים לכם שיכול לכלול, יום בחירת מתנות, יום חלוקה ססגוני, אריזות שמיות ועוד המון מסלולים שיהפכו את בחירת המתנות לנושא בעל עניין עם המון קרדיט ליזמים.


צריכים עזרה, ייעוץ או סתם להתקשר לשאול מה נשמע?

כל הפרטים שלי מופיעים כאן למטה.


שלכם,

עידן אלדד

מנכ"ל שותף ובעלים, קבוצת פרסום 10


054-2321554 | idan@pirsum10.co.il | 077-4000-926

10 צפיות
bottom of page