top of page

נו...מה קיבלתם מהעבודה השנה? או איך לבחור מתנות לעובדים

החלטתי לגוון ולא להתחיל בהיי.

אז שלום לכל המנויים על "המייל של עידן",

למי שזה המייל הראשון שלו, שווה לחפש את הסדרה הקודמת, אולי היא תתרום לכם, עם טיפים קטנים וכיווני מחשבה מקוריים לי, כבעלים משותף של קבוצת פרסום 10, יחד עם רותם אלדד, אחי.

אם לא ידעתם, קבוצת פרסום 10, למרות שהיא קבוצה לא קטנה, היא עסק משפחתי. יחד עם רותם אחי כבעלים משותף עובדים בקבוצה, מישל - אבא שלנו, כמנהל ייצור ויועץ ליבוא וייצור מוצרים בסין ושרי - אמא שלנו, במנהלת אדמיניסטרטיבית.

אני רוצה להזכיר לכולם שכילדים תמיד היינו מתחבטים בשאלה, איך בוחרים מתנה לאמא או אבא?

והיום, כאנשים המופקדים על הרווחה והשמחה בארגון שלכם, אתם עומדים לפעמים מול שאלה מלחיצה לא פחות: מה נחלק לעובדים השנה?

אני יודע שזו שאלה טיפשית, כי לכל ארגון יש תקציב נתון לנושא המחולק פר חג או שהוא נתון כסכום עצום בתחילת השנה.

אז למי שרגיל לטפל בתקציבים ויש לו ניסיון אפשר לדלג לסוף.  למי שרוצה לקרוא את העצות שאני נותן למי ששואל אותי שימשיך או תמשיך לקרוא:

1. תסתכלו מסביב - למה? כי זה מה שהעובדים שלכם עושים. הם שואלים חברים במשרות דומות בארגונים דומים ומשווים מה הם קיבלו לחג. וזו, חברים וחברות, ההשפעה הכי גדולה על שביעות הרצון שלהם מהמתנות שתבחרו להם.


2. תזכרו מה היה - למה? כי העובדים שלכם זוכרים בדיוק מה הם קיבלו בקיץ 2010. בייחוד אם זה היה נמוך מהציפיות שלהם. אין בעיה לחזור על מתנות מוצלחות, אבל תמיד צריך לחשוב מחוץ לקופסא ולהקשיב לטרנדים. כאן חדשנות לצד שמרנות, היא דרך מבורכת.


3. תשקיעו גם בתפל - למה? כי לקבל סתם מתנה מאיזה חדר בקופסא חומה עם שם בטוש, זו לא חוויה. זו הנפקה ממלאי. שלבו פעילות מיוחדת עם נושא המתנות כדי ליצור חיבור רגשי יותר חזק לאירוע שהוא בסך הכל עמידה ותור וקבלה של משהו שבחרת ואתה יודע שאתה עומד לקבל. יותר עבודה בשבילכם? לא יודע. יש המון פתרונות טובים לנושא בתקציבים לא גבוהים.


4. פרסונליזציה היא שם המשחק - הימים של המתנה האחידה או אחת משלוש עברו. גם הימים של תווי הקניה כבר בדרך להסתיים. היום נותנים את המקסימום באתרי בחירה שמשלבים, מתנות, שדרוגים, הטבות, אטרקציות ומה לא. כי זה מה שאפשר להציע באותו תקציב וההשקעה היא לפעמים פחותה מצידכם, אז...הייי הגיע הזמן להתקדם!


5. תשאלו על ספקים - פעם ראשונה בים? נהדר. תחפשו את המציל. אותה חברה שיש לה ניסיון עם ארגון גדול או בינוני כמו שלכם, שיודעת לספק עם מינימום תקלות ואיחורים ויש לה שם לא רע בענף. תשאלו וחקרו אותה לפני ותמצאו מנהל תיקי לקוחות סימפטי. זה יעזור בקרייסיס שיהיה, קטן ככל שיהיה.


זה הכל, להפעם. אאחל לכם הרבה לפני חג שמח ושתעברו את המשוכה הזו בקלות.

בא לכם להתייעץ, להרים טלפון, צריכים כתף? אני כאן לכל שאלה. יש לי הרבה תשובות :)

שלכם, עידן

71 צפיות
bottom of page