top of page

להזמין או לא להזמין? זאת השאלה. הזמנת מתנות ומוצרי פרסום בעידן המודרני

היי, קוראים לי עידן ואני בעלים משותף של קבוצת פרסום 10 יחד עם אחי רותם.

לפני כמה שנים, עוד לפני שעברנו למתחם החדש בפתח-תקווה, ישבנו רותם ואני לאכול צהריים ליד השולחן שלי במשרד הקטן והמאוד מבולגן, בחולון.

פתאום טלפון.

אני עונה, מעביר לרמקול ומשם בוקע קול של לקוחה, שהיא גם ותיקה, גם אוהבת אותנו וגם מבינת עניין והמילים הראשונות שהיא אומרת לנו הן: "נמאס לי מכם!"

דבר ראשון נחנקנו מהביס. מה קרה? מאיפה זה נפל עלינו?

אחרי כמה דקות שיחה הבנו שזה ממש לא אנחנו, אלא השיטה.

לפני כמה שנים כל קניה של מוצרי פרסום או מתנות לעובדים, הייתה כרוכה בעשרות מיילים, תמונות בטלפון וסריקות מקטלוגים, שהיה אפשר למצוא רק על השולחן שלנו ועוד.

זה היה סיוט!

בשנים האחרונות, עם התקדמות האינטרנט בכלל והאינטרנט המהיר בפרט, ידענו והקפדנו לתחזק אתרים גדולים ועשירים במידה ולנסות להיות תמיד צעד אחד לפני כולם מבחינות של טכנולוגיה ושירות...ועדיין הרגשנו שזה לא זה.

לפני שנתיים, החלטנו שאי אפשר להתחמק יותר מהתמונה הגדולה וישבנו לאפיין ולפתח את הפלטפורמה, שמרכזת מעל 8000 מוצרים מחולקים לקטגוריות, עם מידע מלא, אפשרויות מיתוג ומחירים (רק ללקוחות רשומים ומאושרים).

וככה הפכנו מ-מומחים בחיפוש מוצרים עבור לקוחות שלנו למדריכים באתר החדש והמיוחד הזה.

היום רותם ואני מתעסקים רק בלשמן מערכת שיודעת לתת שירות כמעט בעצמה, עד רמת ההתראות לכל אורך מסלול המוצר, מחומר גלם ועד היציאה להספקה אצלכם הלקוחות.

הפלטפורמה, היא הדרך שלנו להישאר ממוקדים במטרות העיקריות של קבוצת פרסום 10 והן:

לעזור ללקוחות שלנו לקבל מוצר מתאים ומותאם, באיכות, מחיר ושירות המתאימים לתקציב שהם קבעו לעצמם.

(לגבי תקציב חכו לפוסט הבא)


רוצים להצטרף למסע?

שלחו לי פרטים וענו על שאלון וניצור עמכם קשר בקשר להתאמה שלכם ושל העסק בו אתם עובדים לפלטפורמה ולמגוון השירותים אותה היא נותנת.


שלכם, עידן

8 צפיות
bottom of page